Veelgestelde vragen




Verzending & Bezorging

Boven de €100,- worden de producten gratis verzonden. Onder de €100,- vragen wij €5,- verzendkosten. Wij leveren binnen enkele dagen. Veel producten zijn voorradig en worden dezelfde dag nog verstuurd. Kluizen zijn over het algemeen zwaar. Pakketten boven de 30 kg worden daardoor niet meer door de pakketdienst DPD bezorgd. Deze gaan met een aparte transportdienst mee. De zending zal tot aan de voordeur geleverd worden! Let op, het plaatsen en verankeren moet u zelf verzorgen! Wilt u de kluis ook op de plek bezorgd hebben of verankerd hebben? Neem dan contact op. Wij kunnen dit voor u verzorgen. De gemiddelde kosten zijn tussen €150 en €200,-. Uw bestelling kunt u met de track & trace code volgen, welk u automatisch ontvangt op het moment van verzenden. Wanneer u overdag niet thuis bent adviseren wij u een ander afleveradres op te geven. Houdt er dan rekening mee dat u degene die de kluis in ontvangst neemt informeert over de aflevering.



Retour zenden

Bent u niet tevreden over het product? Binnen 14 dagen na levering mag u het retour sturen zonder opgaaf van redenen. Het product zal onbeschadigd en, indien mogelijk, in originele verpakking retour gestuurd moeten worden. De kosten voor het retour sturen zijn voor rekening van de klant.

Wanneer Haverkamp een foutieve levering heeft gedaan worden de retourkosten gerestitueerd.

Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product. Hij zal het product slechts gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Het aankoopbedrag wordt na binnenkomt binnen 14 dagen gecrediteerd onder aftrek van de eventuele verzendkosten



Order plaatsen & status

Een bestelling plaatsen bij Kluisvoordeel.nl is eenvoudig. Mocht je hulp nodig hebben bij het plaatsen van je bestelling, neem gerust contact op. Bij deze een 4 stappenplan:
  • Stap 1: Kies de producten die je wilt kopen door deze in de winkelwagen te plaatsen. Rechtsboven in het scherm op een laptop of tablet en bovenaan op een mobiele telefoon kun je de winkelwagen bekijken. Heb je alle producten?
  • Stap 2: Klik op de winkelwagen en klik op "Doorgaan naar kassa".
  • Stap 3: Je krijgt nu één scherm te zien met 3 stappen. Bij elke stap staat beschreven wat er ingevuld moet worden.
  • Stap 4: Plaats je bestelling in de laatste stap door af te rekenen via Ideal. Heb je geen Ideal, bekijk onze andere betalingsmogelijkheden.



  • Betalingsmogelijkheden

    Betaalmogelijkheden:
  • iDeal
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
  • Maestro
  • Rembours (+ € 15,-)
  • Bij afhalen Deventer: Contant of pin



  • Garantie

    Voor de meeste producten die in onze webshop staan geldt een fabrieksgarantie van 1 jaar. De fabrieksgarantie staat vermeld in de handleiding van het product of er is een apart garantiebepaling bijgevoegd. De fabrieksgarantie gaat in vanaf de datum van de aankoop. De garanties die wij hanteren voldoen aan de wettelijke garantiebepaling.



    Prijzen

    De getoonde prijzen zijn allemaal inclusief BTW. Het BTW bedrag staat vermeld in de winkelwagen en wordt tevens omschreven op de aankoop bon.



    Klachtenafhandeling

    Klachtenafhandeling: Mocht u een klacht of probleem hebben over uw bestelling, dan kunt u middels onze contactpagina contact opnemen. Wij zullen binnen 24 uur een ontvangstbevestiging sturen, waarnaar wij uw klacht of probleem in behandeling nemen. Over het algemeen kan een probleem tijdens kantooruren meestal gelijk opgelost worden.

    Klachtenafhandeling Webshop Keurmerk: Wij zijn aangesloten bij het Webshop Keurmerk. Bij een geschil is er een mogelijkheid om een bemiddeling plaats te laten vinden door Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de GeschillencommissieWebshop van de SGC.