FAQ

Loading...
Algemene webshop informatie

Wat is de levertijd?

Tijdens onze werkdagen (dinsdag t/m vrijdag) worden voorradige producten dezelfde dag via DPD verzonden. In de regel geldt daarbij "vandaag besteld, morgen in huis". Dit geldt ook voor cilinders welke in onze eigen werkplaats gelijksluitend gemaakt worden. Bij de producten wordt vermeld wat de levertijd is.

Heeft u de producten met spoed nodig? Bel dan voor de zekerheid even wanneer het product geleverd wordt. Bij sommigen producten geldt een langere levertijd. Mocht het product niet op voorraad zijn, nemen wij met u contact op.

Nog vragen? Bekijk de pagina levertijd of neem contact op.

Prijzen

De vernoemde prijzen zijn inclusief BTW en inclusief eventuele internetkorting. De kortingen zijn hierbij vermeld. Heeft u een groot aantal producten nodig? Bij sommige producten welke in één grote order geplaatst worden, kunnen we nog wat met de prijs doen. Vraag een offerte aan via onze contactpagina.

Wat zijn de verzendkosten?

Boven een orderwaarde van € 100,- worden onze producten gratis verzonden. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten € 3,95 bij afhalen bij een DPD Parcelshop en € 4,95 bij versturen naar een huisadres. Indien u bij Haverkamp uw product afhaalt dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Compliment of klacht

Heeft u een compliment voor ons? Laat gerust een review achter!

Mocht u een klacht of probleem hebben over uw bestelling, dan kunt u middels onze contactpagina met ons contact opnemen. Wij zullen binnen 24 uur een ontvangstbevestiging sturen, waarnaar wij uw klacht of probleem in behandeling nemen. Over het algemeen kan een probleem tijdens kantooruren meestal gelijk opgelost worden.

Klachtenafhandeling Webshop Keurmerk: Wij zijn aangesloten bij het Webshop Keurmerk. Bij een geschil is er een mogelijkheid om een bemiddeling plaats te laten vinden door Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de GeschillencommissieWebshop van de SGC.

Garantie

Op de producten binnen onze webshop zit 2 jaar fabrieksgarantie. Op bepaalde producten geldt een langere garantie. De garantie geldt voor klanten welke producten bij onze webshop gekocht hebben. Belangrijk is dat u uw factuur bewaard. Wilt u gebruik maken van een garantiebepaling? Neem hiervoor contact met ons op.

FAQ kluizen

Hoe wordt een kluis geleverd?

Boven de €100,- worden de producten gratis verzonden. Onder de €100,- vragen wij verzendkosten. Wij leveren binnen enkele dagen. De meeste producten zijn voorradig en worden dezelfde dag nog verstuurd.

Kluizen onder de 30kg: Uw bestelling kunt u met de track & trace code volgen, welk u automatisch ontvangt op het moment van verzenden. Wanneer u overdag niet thuis bent adviseren wij u een ander afleveradres op te geven. Houdt er dan rekening mee dat u degene die de kluis in ontvangst neemt informeert over de aflevering.

Kluizen boven de 30kg: Kluizen zijn over het algemeen zwaar. Pakketten boven de 30 kg worden daardoor niet meer door de pakketdienst DPD bezorgd. Deze gaan met een aparte transportdienst mee. U wordt geïnformeerd over de leverdag. De zending zal tot aan de voordeur geleverd worden!

Plaatsen / verankeren: Let op, het plaatsen en verankeren moet u zelf verzorgen! Wilt u de kluis ook op de plek bezorgd hebben of verankerd hebben? Neem dan contact op. Wij kunnen dit voor u verzorgen. De gemiddelde kosten zijn tussen €150 en €200,-.